вторник, 9 апреля 2013 г.





Конспект уроку інформатики 2 клас

Тема. Короткі відомості про старовинні обчислювальні прилади. Комп’ютерна підтримка уроків математики.
Мета. Ознайомити учнів із старовинними обчислювальними приладами. Закріпити знання загального випадку віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; формувати обчислювальні навички. Розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння зосередитися в незвичайних умовах навчання.  Виховувати самостійність, колективну співпрацю в групах, доброзичливе ставлення один до одного; виховувати інтерес до успіхів у математиці та по­чуття відповідальності під час роботи з комп'ютером.
Обладнання.   Зірочки для оцінювання учнів, завдання на картках для  Розумників і Розумниць; малюнок знака безмежності; комп’ютерна презентація «Старовинні обчислювальні прилади».
Хід уроку
  1. Організація класу. 
Пролунав наш веселий дзвінок.
Діти, у нас - незвичайний урок.
  1. Мотивація навчальної діяльності.
Я дізналася, що під час космічної подорожі наші друзі Ганнуся, Елзік і Мудрунчик  потрапили на планету обчислювальних пристроїв. Вони хочуть поділитися з нами отриманою інформацією і нам потрібно здійснити посадку ракет.
На уроці вас чекають випробування, різні завдання. Чи готові ви до них? Для цього вам потрібно об’єднатися  в команди. За правильну відповідь ви будете отри­мувати зірочку. Та команда, яка набере за урок більше п’яти  зірок - буде зарахована до загону юних космонавтів.
«Космонавтом мрієш стати – повинен багато знати» - це девіз нашого уроку.
  1. Розв’язування задач для Розумників і Розумниць.
Мозкова атака (усний рахунок).
Використовуючи написані слова, прочитай і розв'яжи приклади:
e  Сума 40 + 30    
e  Різниця 80-50   
e  Збільшити на 43 + 5
e  Зменшити на 67-3
e  Відняти 50-1
e  Додати 39 + 1
Утвори числа, назви наступне та попереднє. 4дес. 8 од., 9 дес. 3 од.
Групова робота «Найкращий обчислювач». Впиши пропущені числа.

Конкурс капітанів. Найскладніша на борту корабля - робота капітана. Він повинен поставити перед командою задачу та вміти її розв'язати. Новий крок - розв'язування задачі.
Задача.   Було - 67 кульок
Продали - 44 ккульок
Залишилося — ? кульок      
На ? кульок більше …
Складіть та розв'яжіть задачу за умовою. (У магазині було 67 кульок. На свято зустрічі космо­навтів було продано 44 кульки. На скільки більше кульок продали, ніж залишилося?)
Завдання для допитливих. Встанови логічну послідовність. Продовж ряд до шостого члена:
3; 6; 9; …                                    1; 3; 5; …                               10; 5; 10; …
Ознайомлення зі змістом комп’ютерної частини уроку. Ну, а зараз прямуємо до космо­дрому, де космічні кораблі не тільки стартують у космос, а й повертаються додому з космічних подорожей. Під час роботи на космодромі не­обхідно виконувати певні правила з техніки безпеки. Яких же правил треба дотримуватися під час роботи на комп'ютері?
Бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером.
Робота з комп’ютером. Комп’ютерна програма «Математичний космодром».
А зараз ви самостійно будете керувати посадкою ракет, які повертаються з космічної подорожі.
Гімнастика для очей.
1.        Намалювати очима Сонце, нашу планету Земля (кругові оберти в одну сторону) та ще 2-3 планети поруч (кругові оберти в іншу сторону).
2.        Малюємо зірку - 5 разів.
3.        Подивилися далеко вперед, може, там летить космічний корабель, а потім на свого носика - 5 разів
4.        Наша Галактика - безмежна. А знак безмежності — це перевернута цифра 8. Провели по ній оченятами.
5.        Закрили очі, розслабили м'язи, порахували до п’яти відкрили очі.
Повернулися до пульта керування космічними кораблями.
Увага, космодром закривається. Всі повернулися на свої місця.
Сприймання та усвідомлення інформації про старовинні обчислювальні прилади. А зараз наші друзі розкажуть, як рахували люди в давнину. (Перегляд комп’ютерної презентації «Старовинні обчислювальні прилади»)
  1. Підсумок уроку.
Молодці! Ви не тільки пройшли всі випробування й за­раховані у загін юних космонавтів, але й отримали найцінніший скарб у світі. Який - відгадайте, розставте числа по порядку.
А           Я         Н         Н         Н       З
   3            6          2         5         4         1

Комментариев нет:

Отправить комментарий