вторник, 9 апреля 2013 г.

                                            Виховний захід з інформатики для 3 класу на тему "Подорож до комп'ютерленду"






 




 















 








                         



 












     

        





 



                                                                                                                                                                                                                                          



















 






Столиця Комп’ютерленду — Windows
 















Мета:         Підвищити рівень знань учнів з інформатики;
розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

Обладнання:      комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», білети для подорожі, знаки і віршики з правилами  поведінки, фломастери, клей, пазли «Пристрої ПК», файл «Ліс», файл «Народна мудрість
говорить», файл «Стерті слова», протокол гри.


Хід гри:
Добрий день, шановні друзі!
Вітаємо  всіх, хто сьогодні подорожуватиме разом з нами незвичайною країною Комп'ютерленд! Щоб потрапити до неї треба гарно знати інформатику. Сьогодні вирушають дві команди 3 А класу, а склад команд визначимо за білетами, які ви зараз отримаєте.
За правий стіл сідають учні, на білеті яких назва «Мишки-програмишки»,
а за лівий – «Розумні ноутбуки».

Сьогодні ми побачимо –
Хто швидший і спритніший,
А також всі дізнаємось
Хто тут найрозумніший!
Нехай обом командам
Удача посміхається,
Сідайте всі зручненько,
Змагання починається!

А оцінювати ваші знання та спостерігати за подорожжю буде наше вельмишановне журі у складі:
1.     _______________________________________________________________;
2.     _______________________________________________________________;
3.     _______________________________________________________________.


І конкурс «Розминка»
Перша зупинка нашої подорожі місто Теоретик. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на запитання Мудрого монітора.
Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова».
Отже, запитання:
1.       А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж це … (клавіатура)

2.       Я показую об’єкти,
Фото-, відео проекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний … (монітор)

3.       Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний … (блок)

4.       Я магнітний бутерброд,
Та мене не з'їсть ваш рот.
Файли й папки – це дієта
Для магнітної … (дискети)

5.       Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я … (мишка)

6.       Ця всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати.                        (Інтернет)

7.       Хто хоче щось запам'ятати –
В блокнот свій може записати.
Комп'ютер теж немов блокнот –
Не має з пам'яттю турбот.
А як називають комп'ютер-блокнот?    (Ноут-бук)

8.       Про нього знаємо ми нині:
З ним справу мають в медицині.
Біолог з ним теж справу має,
А комп'ютер від нього страждає.          (Вірус)

9.       Якщо треба знову й знову
Вести з комп'ютером розмову,
Є помічник – «тваринка» в нас,
Що допоможе нам всяк час.                   (Миша)

10.     З ним справу має архітектор,
З ним справу має будівельник.
Хто за комп'ютером працює,
До нього теж давно вже звик.
Скажіть про що іде тут мова –
Назвіть одне англійське слово.             (Windows)

11. Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я … (редактор)

Правильна відповідь – 1 бал.

А зараз дізнаємося оцінки за перший конкурс.

ІІ конкурс «Правила поведінки»
У Компютерленді обов’язково треба знати та виконувати правила поведінки і ТБ.
Ви знаєте їх, діти?
А виконуєте?
Давайте перевіримо.

Для 1-ї команди
Зараз кожна з команд зробить плакат для кабінету інформатики «Правила поведінки та ТБ». Для цього у вас є: знаки, віршики, фломастери, клей. Починаємо!
Учні створюють плакати.

Для 2-ї команди
Кожна команда отримує набір карток «Правила поведінки і ТБ», їх необхідно розкласти на дві групи:
1.     ПРАВИЛЬНО (де на зображенням учні виконують правила).
2.     НЕПРАВИЛЬНО (де на зображенням учні не виконують правила).

Максимальна оцінка – 5 балів.

Молодці, діти. Давайте дізнаємося результати конкурсу. Слово надається журі.


ІІІ конкурс-естафета «Народна мудрість говорить»
(практично)
Залишивши місто, команди знову вирушають в дорогу. І от на їхньому шляху Ярмарок Народної мудрості.
Задача:
1.     Обрати 3 учасники, що гарно володіють українською мовою.
2.     Першому учаснику запустити завдання «Народна мудрість говорить», що знаходиться на Робочому столі у папці (3) клас.
3.     З розсипаних слів зібрати прислів’я чи приказку.
4.     Передати естафету іншому учневі.
5.     Таким чином зібрати три прислів’я.
6.     Продемонструвати учителю виконане завдання.

Правильно зібране прислів’я – 1 бал.

Файл «Народна мудрість говорить»

Оголошення результатів конкурсу.

ІV конкурс «Пазли»
Команда отримує по 6 пазлів з теми «Пристрої ПК».
Завдання:
1.     Необхідно зібрати пазли на швидкість.
2.     Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на пазлах.

Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.


Учасники готові? Почали.

Чи готове наше журі оцінити 2 останні конкурси?

V конкурс «Малюнок» (практично)
І от учасники підходять до чарівного лісу. Тут команди вирішили відпочити та намалювати оточуючий пейзаж на згадку про подорож.
Завдання:
1.     Відкрити файл «Ліс», що знаходиться за адресою Робочий стіл  (3) клас.
2.     Розфарбувати малюнок лісу (розфарбовує один учасник).
3.     Домалювати ліс (кожен з учасників має намалювати ще по одному фрагменту лісу (дерева, траву, птиць, небо, хмари, дощ та інше).
4.     Зберегти малюнок у своїй Робочі папці.
5.     Роздрукувати малюнок на принтері.

Максимальна оцінка за малюнок – 5 балів.

Оцінки журі за конкурс.


VI конкурс «Яку інформацію отримує Петрик?»
Наші команди наближаються до столиці Комп'ютерленду – Віндоусу. Цього разу на їх шляху з'явилася перепона – прірва Вірус. Щоб її подолати, треба заповнити картку-завдання «Яку інформацію отримує Петрик?»

Максимальна оцінка – 5 балів (по одному балу за правильну відповідь).

VIІ конкурс-естафета «Стерті слова» (практично)

Наші команди успішно подолали прірву та потрапили до столиці Комп'ютерленду – Віндоусу. Там вони познайомилися з його жителями: Кнопкою Пуск, Піктограмами Кошик та Мій комп'ютер, Програмами Word та Paint. А щоб доказати це, фони зараз виконають завдання «Стерті слова».
Задача:
1.     Обрати 5 учасників.
2.     Першому учаснику запустити завдання «Стерті слова», що знаходиться у папці (3) клас на Робочому столі.
3.     Замість … надрукувати потрібний термін з інформатики.
4.     Передати естафету іншому учневі.
5.     Таким чином виконати п’ять завдань.
6.     Продемонструвати учителю.

Увага, почали!

Правильно підібраний термін – 1 бал.
Завдання:
1.     Системний …
2.     Мої …
3.     Лазерний …
4.     Робочий …
5.     Графічний …


           Я надаю слово журі для оголошення результатів подорожі.
           (Оголошення результатів змагань)

Підійшла до завершення наша подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.
ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!












Комментариев нет:

Отправить комментарий