Виховний захід з інформатики для 3 класу на тему "Подорож до комп'ютерленду"
|
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики;
розвивати
творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення
інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння
працювати у команді, почуття відповідальності.
Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», білети для подорожі, знаки і віршики з правилами поведінки, фломастери, клей, пазли «Пристрої ПК», файл «Ліс», файл «Народна мудрість
говорить», файл «Стерті слова», протокол гри.
говорить», файл «Стерті слова», протокол гри.
Хід гри:
Добрий день, шановні друзі!
Вітаємо всіх,
хто сьогодні подорожуватиме разом з нами незвичайною країною
Комп'ютерленд! Щоб потрапити до неї треба гарно знати інформатику.
Сьогодні вирушають дві команди 3 А класу, а склад команд визначимо за
білетами, які ви зараз отримаєте.
За правий стіл сідають учні, на білеті яких назва «Мишки-програмишки»,
а за лівий – «Розумні ноутбуки».
а за лівий – «Розумні ноутбуки».
Сьогодні ми побачимо –
Хто швидший і спритніший,
А також всі дізнаємось
Хто тут найрозумніший!
Нехай обом командам
Удача посміхається,
Сідайте всі зручненько,
Змагання починається!
А оцінювати ваші знання та спостерігати за подорожжю буде наше вельмишановне журі у складі:
1. _______________________________________________________________;
2. _______________________________________________________________;
3. _______________________________________________________________.
І конкурс «Розминка»
Перша зупинка нашої подорожі місто Теоретик. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на запитання Мудрого монітора.
Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова».
Отже, запитання:
1. А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж це … (клавіатура)
2. Я показую об’єкти,
Фото-, відео проекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний … (монітор)
3. Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний … (блок)
4. Я магнітний бутерброд,
Та мене не з'їсть ваш рот.
Файли й папки – це дієта
Для магнітної … (дискети)
5. Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я … (мишка)
6. Ця всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати. (Інтернет)
7. Хто хоче щось запам'ятати –
В блокнот свій може записати.
Комп'ютер теж немов блокнот –
Не має з пам'яттю турбот.
А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноут-бук)
8. Про нього знаємо ми нині:
З ним справу мають в медицині.
Біолог з ним теж справу має,
А комп'ютер від нього страждає. (Вірус)
9. Якщо треба знову й знову
Вести з комп'ютером розмову,
Є помічник – «тваринка» в нас,
Що допоможе нам всяк час. (Миша)
10. З ним справу має архітектор,
З ним справу має будівельник.
Хто за комп'ютером працює,
До нього теж давно вже звик.
Скажіть про що іде тут мова –
Назвіть одне англійське слово. (Windows)
11. Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я … (редактор)
Правильна відповідь – 1 бал.
А зараз дізнаємося оцінки за перший конкурс.
ІІ конкурс «Правила поведінки»
У Комп’ютерленді обов’язково треба знати та виконувати правила поведінки і ТБ.
Ви знаєте їх, діти?
А виконуєте?
Давайте перевіримо.
Для 1-ї команди
Зараз
кожна з команд зробить плакат для кабінету інформатики «Правила
поведінки та ТБ». Для цього у вас є: знаки, віршики, фломастери, клей.
Починаємо!
Учні створюють плакати.
Для 2-ї команди
Кожна команда отримує набір карток «Правила поведінки і ТБ», їх необхідно розкласти на дві групи:
1. ПРАВИЛЬНО (де на зображенням учні виконують правила).
2. НЕПРАВИЛЬНО (де на зображенням учні не виконують правила).
Максимальна оцінка – 5 балів.
Молодці, діти. Давайте дізнаємося результати конкурсу. Слово надається журі.
ІІІ конкурс-естафета «Народна мудрість говорить»
(практично)
Залишивши місто, команди знову вирушають в дорогу. І от на їхньому шляху Ярмарок Народної мудрості.
Задача:
1. Обрати 3 учасники, що гарно володіють українською мовою.
2. Першому учаснику запустити завдання «Народна мудрість говорить», що знаходиться на Робочому столі у папці (3) клас.
3. З розсипаних слів зібрати прислів’я чи приказку.
4. Передати естафету іншому учневі.
5. Таким чином зібрати три прислів’я.
6. Продемонструвати учителю виконане завдання.
Правильно зібране прислів’я – 1 бал.
Файл «Народна мудрість говорить»
Оголошення результатів конкурсу.
ІV конкурс «Пазли»
Команда отримує по 6 пазлів з теми «Пристрої ПК».
Завдання:
1. Необхідно зібрати пазли на швидкість.
2. Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на пазлах.
Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.
Учасники готові? Почали.
Чи готове наше журі оцінити 2 останні конкурси?
V конкурс «Малюнок» (практично)
І от учасники підходять до чарівного лісу. Тут команди вирішили відпочити та намалювати оточуючий пейзаж на згадку про подорож.
Завдання:
1. Відкрити файл «Ліс», що знаходиться за адресою Робочий стіл (3) клас.
2. Розфарбувати малюнок лісу (розфарбовує один учасник).
3. Домалювати ліс (кожен з учасників має намалювати ще по одному фрагменту лісу (дерева, траву, птиць, небо, хмари, дощ та інше).
4. Зберегти малюнок у своїй Робочі папці.
5. Роздрукувати малюнок на принтері.
Максимальна оцінка за малюнок – 5 балів.
Оцінки журі за конкурс.
VI конкурс «Яку інформацію отримує Петрик?»
Наші
команди наближаються до столиці Комп'ютерленду – Віндоусу. Цього разу
на їх шляху з'явилася перепона – прірва Вірус. Щоб її подолати, треба
заповнити картку-завдання «Яку інформацію отримує Петрик?»
Максимальна оцінка – 5 балів (по одному балу за правильну відповідь).
VIІ конкурс-естафета «Стерті слова» (практично)
Наші
команди успішно подолали прірву та потрапили до столиці Комп'ютерленду –
Віндоусу. Там вони познайомилися з його жителями: Кнопкою Пуск,
Піктограмами Кошик та Мій комп'ютер, Програмами Word та Paint. А щоб доказати це, фони зараз виконають завдання «Стерті слова».
Задача:
1. Обрати 5 учасників.
2. Першому учаснику запустити завдання «Стерті слова», що знаходиться у папці (3) клас на Робочому столі.
3. Замість … надрукувати потрібний термін з інформатики.
4. Передати естафету іншому учневі.
5. Таким чином виконати п’ять завдань.
6. Продемонструвати учителю.
Увага, почали!
Правильно підібраний термін – 1 бал.
Завдання:
1. Системний …
2. Мої …
3. Лазерний …
4. Робочий …
5. Графічний …
Я надаю слово журі для оголошення результатів подорожі.
(Оголошення результатів змагань)
Підійшла
до завершення наша подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є
дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю
науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно
вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не
перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.
ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий